Kalite Politikamiz

Ahlaki değerlere ve insan kaynağına önem veren, müşteri beklentilerine çözüm odaklı, lojistik sektörünün gerektirdiği teknolojik yeniliklere hızlı ve zamanında adapte olan, müşterileri ile uzun ve kalıcı işbirlikleri hedefleyen, çevreye duyarlı, yasalara saygılı, sektöründe öncü bir kuruluş olarak süreçleri sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederek faaliyet göstermek.

Hizmet Politikasi

Elmas group kendini lojistik sektöründe bir çözüm üreticisi olarak görmektedir. Elmas group'ta önemli olan, müsteri isteklerine uygun planlama yapilarak verimli lojistik çözümler üretilmesi ve sunulan hizmetle müsteri beklentilerinin ötesine geçilmesidir. Çevreye değer veren yaklaşımla Avrupa normlarına uygun araçlarla himeti gercekleştirmektir.

Çalısan Politikasi

Elmas Group'ta çalisan kalitesinin ve çalisan memnuniyetinin sürekli arttirilmasi esastir.Çalisan memnuniyeti anketleri; bireysel gelisim egitimleri ve sosyal faaliyetler; performans ve kariyer yönetim sistemleri; yemek, servis, Internet gibi sosyal olanaklar; çalisma ortaminda açik ofis yapilanmasi, havalandirmaya ve isiga gösterilen özen; bu politikanin birer sonuçlaridir.

Bilgi Güvenligi Politikasi

ISO 27001:2017’e uygun bir yönetim sistemi kurulmuş, etkinliğini sürekli iyileştirmeliyiz.

Risklerimizi sürekli gözden geçiriyor, Kabul edilebilir seviyenin üstündekiler için kontroller uygulamaktayız.

Amacımıza ulaşmak için kullandığımız en değerli kaynak çalışanlarımızdır. Bu yüzden bilgi güvenliği bilinçlerini yüksek tutmaktayız.

TC yasa ve yönetmeliklerine tam olarak uymayı taahhüt ederiz.

Teknik gereksinimlere uygun çalışmaya önem veririz.

Varlık envanteri oluşturup etiketleme yaparak varlıklarımızı takip ve kontrol ederiz.

 Bu politikayı güncelliği açısından yılda bir YGG de  gözden geçirilir. 

Müsteri politikasi

"Kazan-Kazan" dir. Biz biliyoruz ki; en iyi alisveris karsilikli iki tarafin da kazandigi alisveristir. Elmas Group'ta müsteri güvenini kazanmak tüm kazançlarin önünde gelir. Sürekli gelistirdigi bilgi ve tecrübeyi paylasmak, dürüstlügün ve karsilikli güvenin önemini bilerek müsteri iliskilerini hassasiyetle yönetmek, daima gülümsemek ve gülümsetmek Elmas Group temel müsteri politikasidir. Bu politika dogrultusunda gelistirilen Müsteri Memnuniyeti Anketi için tiklayiniz.

Sikayet ve önerileriniz yada kalite yönetim sistemimiz hakkinda detayli bilgi almak için info@elmas.com.tr adresine mail atabilirsiniz.